sötförbud och sol.

mamma och jag har gjort ett gemensamt förbud mot godis och sötsaker i alla fall fram till Turkiet.. HJÄLP säger jag bara. Här ska ätas tuggumi! Solade förut och var ute på promenad med mamma. Funderar på att sätta mig ute igen, gäller ju faktiskt att ta vara på solen nu när den är här :). Ikväll blir det grillning hos Munters. Nu ska jag ta mig ett glas vatten eller något och sätta mig ute och läsa lite so och spanska tror jag. Vi hörs finisar! puss
已知 Mohammedi Al-debis™
2011-04-26 @ 12:41:48
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Nu är dagens blogg avslutad!

Förlåt för det dröjde så länge!



Kolla om du vann eller inte!

Om du inte vann så finns det en ny chans idag elr imorgon!



Glöm inte att kolla in bilderna idag när jag var i Holland , beligen och PARIS! Jag kom idag från semestern! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0