i've lost all word, cause all i can say - i love you 'till the end

nytt in i garderoben; ljusaprikos färgad "lössittande" tröja/GINA TRICOT. Turkos tröja/GINA TRICOT. Bh/LINDEX
Ser nu att det var ett tag sedan jag skrev, får ursäkta så mycket, men har haft lite mycket att göra de senaste dagarna. Igår var det lite överrasknings fest hemma hos farmor&farfar - 50 årig bröllopsdag, love you. Sedan följde jag med hem till Lindsdal över natten och sedan in till Kalmar en sväng idag, blev inköpen som du ser ovan. NÖJD TJEJ!
Ikväll blir det grillning och soffmys med familjen och imorgon åker jag och buggar lite i Rödsle. Nej hörrni, allt för mig. Hoppas allt är bra med er i början av April. Hejsvejs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0