du ser mig.

Godkväll!
Hinner inte med något värst långt inlägg ikväll. Sitter just nu i Lindsdal hos pappsen, kom idag. Vi grillade förut och nu sitter brodern och jag här vid tvn och datorn, tss ;p.
Imorgon blir det solning förhoppningsvis (!) påskmat och sedan dans i Oskarshamn på kvällen. Hoppas på en bra kväll :).
Nu ska jag inte skriva mer onödigt utan göra brodern sällskap vid tvn igen. Ha en fin påskhelg!
GLAD PÅSK
ellinor sjöberg [mitt liv / fotoblogg ]
2011-04-24 @ 00:08:47
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

sv; åh, låter fett fint! :D Just ja, båt en så har jag också. Det lär det nog blir lite av i sommar ;)

Bugg och turkiet lät inte fel må jag säga :)

Har varit ordentliget sjuk, men har lyckats blir bättre nu till påsken. Så nu njuter jag av pussar och sol! Hur är det med dig? Haft en bra påsk? :) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0