cause i may be bad but i'm perfectly good at it.

bild på mig & "frugan" från förra månaden. SANN GLÄDJE
Fredag idag och jag är festsugen.. Får dock vänta till nästa vecka, woooohooo! Taggad redan nu som ni förstår. Blev grillat ikväll som vilken helg som helst. Funderade på att ta en promenad men så hann det bli mörkt... Imorgon ska jag plugga SO och så ska jag göra spanska arbete, eller börja i alla fall plus att jag ska kolla på spanska provet, myyycket nu innan påsk. Sedan ska vi tydligen till Munthers, jaja helt okej ändå. Och på söndag ska jag äääääääntligen få bugga :'). Skulle helst vilja spola fram tiden lite, sådär till på söndag. I alla fall, ska nog ta och tvätta bort sminket och lägga mig och titta på film. Den här veckan har varit lång. PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0