you where my never ending story.

Rubriken säger rätt så mycket. Just nu känns det jobbigt, helt utan anledning..
Jag trodde på dig, på oss. Du hade något helt annat i tankarna.


Well, end of story.
Idag har nog inte varit en så jättebra dag, om jag får säga det själv.
Engelskan gick i och för sig bra, idrotten gick lite värre då jag skadade knät igen (gjorde det igår också) samma knä för att göra saken värre. Shit! Har skadat mig tre dagar i rad, förstår verkligen inte vad det är med mig.
Min idrottslärare sa till mig att jag skulle "ta det lite lugnt på idrotten". Haha, vemfan får en sån tillsägelse?! Jo, Tova. Typiskt.. De flesta får ju att dom ska vara mer aktiva medans jag får att jag ska lugna ner mig.. Usch ja, skämt åtsido.

Ikväll ska här städas! Lisa ska med hem imorgon och här ser ut som en bombnedslag rent ut sagt. Gillar att inte och inte mamma för den delen heller, hähä.
Så ska hoppa iväg och ta en sväng med dammsugaren, trevligt sällskap.
Sen troligtvis film med min fina bror & mammsi. Myspys!

Bror & jag.

Ps. T O V A  V I L L  V A R A  B R U U U U N ! ! !
Kan ni förstå det ;p? ds.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0