what you've got, is what i need.

Oj, har helt glömt bort att jag skulle skriva här.
Skrev rubriken men sen somsagt glömde jag bort.. Börjar bli liiite trött nu tror jag.

Har varit kalas idag, var riktigt riktigt trevligt! Kommer ha ont i magen av allt skrattande.
Vi sa allihopa att det är tur att vår släkt är som den är.. Tss!

Nu är klockan snart 00.30, vilket gör att jag kaaanske kanske borde gå och lägga mig snart. Ska upp till V-landa och vara där över natten nämligen. Ska bli så jäkla skoj! Så just nu för tillfället sitter jag har lyssnar på julmusik, fina grejer det!

Nej vet ni vad, ska börja göra mig iordning för sängen nu, så att jag inte somnar på tangentbordet, höhö.
Godnatt!



Två bilder på mig idag. Lägger upp outfits på söndag när jag kommer hem, troligtvis.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0