What if, this is it.


helgens outfits;
igår: Leggings/några som alltid har legat i garderoben  Svart vanligt linne/JC  Randig tröja/Gina Tricot  Vitt skärp/har haft det länge, men från JC.
Idag: Diesel jeans/JC  Svart t-shirt/JC  + en rosa kofta/JC.   Som ni märker har jag haft JC kläder idag, haha! Roligt värre... Eller inte, hm börjar nog bli lite trött!
Tänkte just precis på om jag skulle ta en promenad, det är ju varmt ute! Men kollade ut genom fönstret och såg att det var bäcksvart! Usch, det börjar bli höst... Ingen promenad för mig ikväll, men ändå skönt. Ska lägga mig i soffan och titta på film med mamma ELLER lägga mig i min säng och kolla på film själv, får se vilket som lockar mest. tss!

Hoppas ni har haft en underbar helg, puss!

Imorgon, back to school.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0