My love, here I stand before you.

Godkväll.
Klockan är sisådär halv två-tjugo i två och det är söndag.. Vilket betyder att det är måndag imorgon, med spanska.
Borde egentligen ligga i sängen vid det här laget, men kände mig lite "tvungen" kanske man inte kan kalla det, men ändå, att göra kollaget med outfits :p. Ville få det gjort liksom!

Dagen har varit bra, den har erbjudit mycket speedway vilket gillas starkt! Freddie körde bra också, fyra i SM är ju inte så pjåkigt ;).
Jonsson vann också för de större "grabbarna" och Lindgren tvåa, bra med två Dackeförare...!

Sen har vi också varit och hälsat på min faster, Evelina & Casper. Sicken söt liten pojk.. Vill också ha en ju :O.
Inte nu kanske, men senare. Om typ, tio-tjugo år kanske x)?
Men OJ vad söt han är! Får se om jag lägger upp en bild här någon dag..

Sedan efter speedwayen la jag mig i soffan och såg på film med mamma. Män som hatar kvinnor fick det bli. Och imorgon (ikväll blir det ju egentligen) ska vi nog se Flickan som lekte med elden, så sjukt bra dom är ju!

Nej vet ni vad... Ska nog ta mig en liten tupplur nu, innan det är dags för att gå upp igen. Jobbigt med bara två dagars ledighet, höhö.
Goodnight.


HAHA, en bild på mig från i onsdags. Tycker om min fina Aby tröja... tss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0