mjukt & skönt.

Hallå där. Ett skapligt sent inlägg ikväll.
Just bara för att jag har varit i O-hamn sen ja, eller jag åkte vid tjugo över fyra. Sen var jag med Therese en stund, sååååå mysigt! Vi åkte ut till havet (någonstans) och bara satt och lyssnade på vågorna och pratade. Mys!

Sen då buggkursen; Inte en enda rolig kille eller tjej?! Vad är detta... Eller jo, en fanns det ju dock, Daaaaante! Han började snacka franska med mig?! Lite cool var han..
Eller inte.

Men kul var det, riiiiiiktigt kul! Längtar redan till nästa gång.
Försöker skriva det här inlägget lite snabbt nu så jag kan gå och sova, ska ju nämligen upp imorgon för då är det skola. Hade inte varit fel med lördag!

Sitter just nu och försöker ta bort sminket, med såna där "mjukt & skönt" avsminkningsservetter får Ö&B. Har ni prövat dom?!
För mig funkar dom riktigt riktigt bra faktiskt. Har inte inte provat dom, tycker jag verkligen ni ska göra det.
Kostar endast 10:- vilket jag tycker är en fantastisk deal, med tanke på vad dom kostar på t.ex H&M ;).

Nej hörrni, vi hörs när vi hörs! Ska slänga mig i sängen nu, är så jäkla trött. Hoppas ni antecknar, höhö.
Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0