lovekiller.

Godmorgon gott folk!
Ska snart dra mig till busshållsplatsen, skolan väntar med skolfoto och mycket annat. Buggkurs ikväll också, längtar en aaaaning...!

Speedwayen igår gick inge vidare, eller dom förlorade med två poäng, TVÅ poäng?! Hur kan det vara möjligt. Kan dock inte åka på returmatchen ikväll, eftersom jag är på buggkurs just då. Fasen också ;).
Annars hade jag det trevligt! A följde med, hihi.

Jahopp, vad ska jag skriva mer som kan fånga ert intresse..? Något förslag?! Skriv gärna en kommentar i så fall.
Juste, till Sanna som skrev en kommentar i några inlägg nedanför, ska försöka bli bättre på att lägga upp större bilder på outfitsen, har redan lite idéer. Håll utkik!

Nej hm... Har nog inget mer på hjärtat faktiskt. Ska stänga av datorn nu och sen lägga i lite mer hårspray i håret. Lockigt äre! Woho :).
Puss.


BRA LÅT.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0