i wouldn't give a damn, if it wasn't for you.

Ett litet inlägg till ikväll, skadar väl inte. Eller?

Sitter just nu med en ansiktsmask på, skönt ju :D. Idol var bra tycker jag, Elin är min favorit. Hon med kort hår ni vet? Ni som har tittat alltså! Hemskt bra röst. Funderar på om jag ska ut och springa imorgon, känner att jag har stoppat i mig alltför mycket nu, tyvärr tyvärr. Usch, hatar det.

Hm.. Vad kan jag mer berätta..?
Juste, har gjort en skiva tills på onsdag nu också, med lite "dansvänliga låtar". Blev alldeles blandat faktiskt! Lite Scotts, Casanovas, Brolle och ja, fick t.o.m trycka in en Lars Winnerbäck låt. För visst går det att bugga till den här? Det tycker jag & Ebba i alla fall, sen får vi väl se om de andra håller med oss, hihi!

Imorgon är det speedway precis hela dan, SM för er som vill anteckna. Så mamma & jag tar nog en sväng ut och kollar på Freddie :). Nice!
Det är speedway på kvällen också, men inser ni hur saaaatans kallt det lär vara?! Nja, vet inte om jag har någon så stor lust att sitta där och frysa häcken av mig, då är det mycket bättre att ligga i soffan hemma, he-he.

Hm, juste! Kom på en till sak som händer imorgon. Ska nämligen hälsa på min faster imorgon, och min lilla kusin Casper, som redan har hunnit bli några månader (har inte någon riktig koll på när han föddes, men i somras någon gång. Haha.)
Har sett honom en gång, men inte mamma. Så imorgon tar vi oss en liten biltur dit. Myyyyyys!

Nej hörrni, nu får det räcka för idag, måste springa och ta bort masken, vill ju inte att den ska fastna där precis! Höhö. Ta hand om er nu, puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0