i loved you first.

är kär i låten.. Helt klart en av dom finaste! Klicka här.

Hallå där, bloggläsare.
Är hemma nu, efter två jättebraiga dagar i V-landa. Igår var det lite "partaj" om man nu kan kalla det så, vi satt ett gäng och pratade. Hur trevligt som helst.
Blev också lite nattmat/fika på donken efter tolv någon gång, det blev älgjakt där inne och massa skratt. Elin & jag kom hem runt ett och vi satte oss och kollade på Dag-Otto. Haha! And today, åkte jag in till A, och var därhela dagen. Blev film och lite sånt, gillas starkt! Nej hörrni, jag har nog faktiskt inget mer att tillägga.. Förutom en gång till att jag har haft en sjuhelsikes bra helg :D. Dock blir man trött när man har roligt, så ikväll blir det film med mor & bror. Sådär, söndagsmysigt.
Hoppas ni har haft en bra helg allihopa! Bilder kommer inom kort.
Pusshej.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0