i knew i loved you before i met you.

Godkväll.
Kvällen blev toppen! Den erbjöd mycket skratt (mest p.g.a Ricke) men ja, det är tur att det finns människor som han ;)! Höhö.
Det blev också speedway tittande, sicken otrolig tur att Hans har gått upp lite nu, skäms ju förfasen lite.

Juste idag tog mamma och jag en tur ut till Aby, potatisfest hade dom ställt till med. Som varje år, dock första året för mig.
Träffade min fina Emmy som jag saknar så otroligt mycket! Träffade också MIN Gudmor, Jeanette <3. Plus att vi fick hem våran båt idag också, inte lite najs! Lär bo i den nästa sommar :). Ska också lära mig köra den, har jag bestämt och blivit lovad. Det ni ;).

Hm, nej om man skulle lägga sig i sängen och titta på Törnfåglarna som jag har börjat titta på igen. Känns som om det är söndag idag, fastän det är lördag! Sjukt. Men lite skönt, eftersom man då vet att man har EN dag till imorgon också, hihi.

Godnatt kära läsare.


Det är ingen liten båt, vetni ;). Hoho.......




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0