hey beautiful.

Exakt nu sitter jag hos mormor. Kände på bussen idag att jag inte alls var så frisk som jag kände mig på morgonen, så därför fick det bli att gå till mormor. Missade bussen, så tyvärr kommer jag inte hem förrns om tre timmar!! Plus att jag missar våran enda NO-lektion och kroppkakor till lunch, inte okej...

Ikväll ska det städas hemma eftersom det vankas "kalas" som mammas sambo säger. Egentligen är det bara att vi ska ha gäster, men mitt rum ser ut som ett bombnedslag, ärligt talat! Går knaaaaappt att gå, haha. Eller jo, det gör det ju i och för sig, men ja. Just precis så kanske det inte ska se ut på lördag. Får se om jag orkar med det :).

Nej hörrni, nu ska jag se om mormor har något jag kan pilla i mig. Inte lätt att vara sjuk när man ska äta! Fy.
Vi hörs, hejsvejs.
-Avesta
2010-09-09 @ 18:17:54
URL: http://sacave.blogg.se/

Vad bra :D

-Avesta
2010-09-09 @ 19:17:03
URL: http://sacave.blogg.se/

Sv: Visst kan vi göra det :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0