Don't let go.



Två helt random bilder på mig. Har man tråkigt i bilen så har man, helt enkelt!

Dagen har bestått utav engelska,idrott & No. Gick som rinnande vatten, och vipps så var man hemma igen. Skönt!
En tur till Vimmerby & en spring tur har också hunnits med. Fasligt vad mycket som har hänt denna dag. Borde egentligen ha städat, men det sket sig... Brukar vara bättre att städa när man har lust, eller vad tycker ni? Städar ni när ni måste?!

Imorgon är det fredag, och helt ärligt låter det inte alls fel i mina öron.. Syslöjd,matte & svenska står på schemat, rätt chill faktiskt :).
Efter det (om jag har lust) borde jag städa och senare på kvällen är det kalas för mina kära kusiner R & E som fyller 18. Inte dåligt!
Nej hörrni, om man skulle ta och dejta kudden ett tag innan en ny morgon gryr.. Vore inte helt fel! Är helt slut. Två sena kvällar är inget för mig. Ska avsluta det här nu hade jag tänkt. Med en PUNKT
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0