det finns en fagrare plats, någon annanstans.

Godkväll bloggen & alla läsare.

Sitter just nu med en handduksturban på huvudet och läser lite hemkunskapsläxa. Var ute och sprang förut, det var kallt med underbart skönt.
Så nu är Tova trött, med stora bokstäver! Måste också göra lite biologiläxa kom jag på, shit pommes.

Imorgon har jag sovmorgon i ca 45 min, bättre än ingenting ju. Sen hemkunskap & avancerad engelska, och sen följer jag med Evelina hem så att jag får lockigt hår till skolfotot på onsdag.
Speedway är det imorgon också, får se om A följer med :)! Mot V-landa är det ju imorgon, spääääännande!

Nej ska fortsätta plugga nu, tänkte bara skriva några rader här. Hejsvejs!

Juste, vill ha en sån här mobil. Verkligen vill ha! Min mobil börjar bli riktigt dålig och utsliten. Sånt gillas inte..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0