det är en sak du glömmer, att jag vill vara där du är.

Sugen på en bra bugglåt ;)? Eller dansbandslåt kanske man ska kalla det. Den finner du här i så fall!

Men hej på er, alla ni som hittat hit.
Idag mår jag mycket bättre faktiskt. Vet inte riktigt vad som gjorde illmåendet igår. Mycket just nu, mycket på hjärnan etc.

Bror min åkte till pappa idag, måste säga att det känns lite tomt!

När jag ändå är inne på syskon och sånt; Mammas elev blev helt försräckt när hon fick veta att jag hette Tova idag. T a c k ;). Nej, men tycker Tova har blivit mer vanligt nu för tiden. Tror dock det bara finns femhundra i hela sverige som heter det. Inte dåligt :D. Lite originellt sådär. Tss..

Ikväll är mamma och jag ensamma, vilket har resulterat städning inför imorgon och kvällen lär sluta i soffan med något gutt tvprogram och ostbågar. Gött! On monday i'm on it again, big time..

Juste, tänkte att ni skulle klicka på den här låten också, Ebbas favoritlåt. Så varför inte lägga upp den för henne?! Lyssna nu :D.

Sådär jah, nu har jag lättat mitt hjärta lite med dittan & dattan. Hinner säkert skriva något litet imorgon också. Puss!
ebba.
2010-09-13 @ 17:43:04
URL: http://ebbakarlsson.devote.se

jag gillar den låten ;$




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0