all I want for christmas is yoooouuuu...

Julmusik är allt bra det.
Känns på något konstigt vänster inte som söndag idag. Känns mer som en måndag och man är hemma och är sjuk ;). Kanske för att det kändes som söndag igår. Men nej jag vet inte.

För att uppdatera er lite har jag fortfarande väldigt ont i mitt finger, som varar och håller på. Väldigt trevligt må jag säga..!
Ikväll kommer mamma hem, efter att ha varit på tjejmilen, har saknat henne. Och imorgon är det skola, och då står det baseball mot Sydney på schemat. Första lektionen på morgonen, jippi. Kallt och ruggigt, fy...

Nej vet ni vad.... Har inget mer på hjärtat, känner mig urusel på att blogga också, bara massa gnäll och egentligen inget intressant... Kanske borde ta en bloggpaus tills jag känner att det finnt något vettigt att skriva om? Får ta mig en funderare.
Hejpuss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0