a new beginning.

Hejsan hopppsan. Hoppas alla har haft en bra dag!
Själv har jag haft en skapligt bra dag faktiskt, började med engelska , idrott & sist men inte minst NO. Gick galant alltihop! Sitter just nu hos mormor och glor. Typ. Hade snart tänkt hoppa in i duschen och tyvärr tvätta ur alla mina lockar.. Komma sakna dom ju.. Funderar faktiskt på att permanenta mig, men vi får se.. Mamma tyckte det också, så vem vet :D. Annars vet jag inte riktigt vad som händer ikväll, kanske lite kortspel med mormor och sen sova. Har varit förjäkla trött den här veckan, vilket inte är bra. Måste ha varit förra helgen som gjorde att. Blev en lång natt hos Elin och en sen kväll hos A.. Men det var värt det, huhu.
Imorgon åker jag till Eksjö och kollar Peter Pan. spännande! Sen på lördag blir det marknad med Lovisa & Erica, det blir skoooooj :D.
Juste måste också tillägga att det var riiiktigt riiktigt kul på buggen igår! Så mycket man har lärt sig redan.. Redan två snurrar på åtta olika sätt, det ni ;). Haha! Men ja herregud vad kul det är.
Nu ska jag avrunda det här invecklade och tråkiga inlägget med att lägga in dagens låt.
Den hittar ni här! Enjooooooy.

Joel L
2010-09-30 @ 21:32:30

Låter härligt :)

inte så tråkigt inlägg :)



BRa låt =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0