v.40


måndag: svarta byxor & brun tröja. Slappt och enkelt. typ. Till det hade jag bara ett långt halsband (födelsedagspresent av en kompis) och bruuuuna naglar. Coolt kanske ni tycker, javisst. Woho! (nat)


 tisdag: Jeans, vit t-shirt & Fred Perry kofta. (som mamma förövrigt har missfärgat i tvätten! Det vita är nu blå/grått. Kul, verkligen) Annan målning på naglarna hade jag också, men orkade inte ta kort på det just då.

onsdag: Vanliga stuprörsjeans, turkost linne & vit kofta. Smycken till det blev en klocka. Enkelt men snyggt!

 torsdag: Jeans, linne med knappar & en randig skjorta. I Like It! Inga smycken blev det idag, kände att det räckte med ränder & knappar. Dock hade jag ett annat nagellack då också. tss

fredag: Jeans, vanlig vit tröja & ett halsband + silverarmband. Som ni ser på naglarna är det mörkt turkost idag, eller var. Har målat om det ikväll, till fransk manikyr.

Mitt hår såg ut så här idag, loooooooooockiiiiiigt! Whey. Så fint :).

Men nu en fråga; Vill ni att jag ska ta kort på naglarna också, eftersom jag ändrar nagellack ungefär varje dag? Släng in en kommentar, vill att min blogg ska bli bättre :)!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0