outfits


måndag; Turkos t-shirt, blå jeans. Smycken till det blev ett urgammalt armband och min ring.
Ps. Ser ni mina coola naglar eller?!

tisdag: Jeans, vit tröja & rosa kofta.
smycken; armband med vita pärlor som Camilla har gjort. Plus att jag har ett annat nagelack, ser ni ;)?

onsdag betydde skolfoto.
Därför blev det beiga chinos & blå skjorta. Smycken blev en klocka.

torsdaaaag: Svarta eller mörkblå jeans, kommer inte riiiiktigt ihåg, haha. Plus en bebisrosa (!) v-ringad tröja.
smycken till det var nog mitt silverarmband. Enkelt och sofistikerat. Yey!

Sorry, har ingen bild på fredagens outfit, eftersom jag sov hos mormooooor.
Men kommer en bild på hur jag såg ut idag. (eller delar av det).

Tycker det är väldigt skönt med diadem! Love love love.
Ikväll hade jag en rosa långärmad längre tröja, plus jeansleggings. Mys!

Nu hade jag tänkt göra mig redo för sängen. "Råkade" somna halv fem idag på morgonen.. He-he.
Beroende framkallande filmer är inget att leka med ;)! godnatt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0