du är allt som jag har önskat mig.'

Godkväll.
Sitter här i mörkret för mig själv, måste vänta på bror tills han kommer hem innan jag får gå och sova. Behöver göra det nu! Kanske borde göra lite nytta medans jag väntar?! Svenska,biologi, spanska, hemkunskap, so.. Hm, något jag har glömt?! Har jag säkert ;p.

Skolan gick fort och det är helg. Skönt! Imorgon ska jag dock till skolan. Fast inte min skola då, utan min brors. Det är öppet hus, späääänande ;)! Men kul att träffa alla...
Har också lovat att gå på bilspeedway (?!) så får pallra mig dit, en stund :). Sen på kvällen kommer mina kusiner & Annika hit. Lite släktmys, typ. Eller något, haha!
Nej hörrni, ska lägga mig i sängen och fördriva tiden genom O.C. Trevligt..
Juste, hade min fina katt sovandes hos mig inatt, åh! Dock tog han upp hela sängen, så fick ligga helt konstigt ;). HAHA! Men nej, nog med mitt pladdrande. Pusshej!

Jag i tisdags...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0