10-10-10

Är säkert fler som har den här rubriken idag, men skit sak samma ;p.
Idag har varit en riktigt seg dag, rent ut sagt! Kändes som att det var söndag igår, så den har dagen är konstig ;). BORDE vara måndag idag! Haha.
Lägger in lite helg outfits längre ner i inlägget. Bara att scrolla ner!
Nu under dagen, hade jag tänkt att hinna med och städa ur min garderob lite. Bara för att göra den fin, plus att jag måste plugga och sen eftermiddag/ikväll ska jag ut och springa o de me' basta! Höhö

Nej lite outfitsbilder nu, sen ska jag inte sitta här mer. Puss!


Igår hade jag på mig; Svarta tights, randig stor tröja från Gina Tricot, ringar från Gina Tricot och armband som Camilla har gjort. Enkelt, skönt & snyggt! Check.



Idag: Svarta genomskinliga strumbyxor, vita knästrumpor, svarta långarmad tröja Gina Tricot, leopardmönstrad tröja som jag hittade i mammas garderob ;). Haha! Plus halsband & ett armband. Riktig fin söndagsoutfit :).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0