you're my mate




ph: tagen för ett år sedan. Ångrar lite att jag klippte kort där... höhö


ph: tagen för några veckor sedan. lite skillnad kanske ;).


Haha, sådant här kan man skratta åt! Vad mycket man har förändrats på ett år. Sjukt!
Sitter just nu här och lyssnar på lite musik man blir glad av = dansband. Och plus denna låt. Gooo som f*n, tycker jag! tss
Är hemkommen från bandyn, gick inte så bra. 2-2, men bra spelat ändå tycker jag :).
Ikväll blir det lite spanskaplugg plus lite annat plugg. Matte, t.ex. har lite sovmorgon imorgon också :D. Till kvar över sju typ. Gött säger jag bara. Sedan blir det att vara på dagis hela veckan, mys.
Nej nu ska jag värma min vetekudde innan jag fryser fötterna av mig ^^. hihi.
Puss!
juliieeh
2010-11-21 @ 18:27:06
URL: http://juliieeh.blogspot.com

fin blogg ;)



gjort idag då ? ;D

Caroline =)
2010-11-21 @ 22:07:28
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/

Hihi, jaa =) Vad gör du då? kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0