TEEST

Bara för att få lite fakta om mig, hihi. Kan bli kul för er som inte känner mig :).


ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? 17
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Hm.. 1
vad tycker du om kärlek? Kan vara det finaste som finns, men också det värsta 
när kramade du någon sist? idag
kramade du någon speciell person? Lovisa ju!
har du svårt för att bli kär? Riktigt kär har jag nog svårt att bli.
när kysste/hånglade du med någon sist? Måste ha varit stadshotellsfesten i Vetlanda ;p.
ångrar du det? Nja, vetifasen.. Känner honom inte precis (a'. haha!
när fick du senast en komplimang? Idag
har du hånglat med någon av samma kön? Noepp!

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? Nej
playat? Inte vad jag vet
hånglat med någon riktigt ful? Neje
hånglat med fler än 50 pers? Tror inte det 
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Nej
gjort något riktigt dumt? Har väl alla.
gjort något du verkligen ångrar? Har jag nog
åkt ambulans? Ja
gjort något olagligt? Hm..
blivit polisanmäld? Nejnej
slagit ner någon? Inte vad jag vet om
skämts över dig själv? Har nog hänt någon gång ;)!
tar du droger? Ohnej! Skulle aldrig falla mig in.
vilka kläder sover du i? underkläder eller trosor & tröja
vad hatar du verkligen? När man förväntar sig något som inte blir av.
har du varit kär i någon du inte haft chans på? Inte "kär", men i så fall när man var mindre. Haha
vill du ha barn? Absolut! Om ett taaaag ;).

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? HAHA x). Erik, typ.
såg dig gråta? Evelina, igår 
fick dig att gråta? "Dear John" igår ;).
du delade en cigg med? Röker inte.
du gick på bio med? Kusin Maja <3



Fullständigt namn? -  Tova Stina Konradsson
Vart bor du? - I en liten by, i ett rött & blått hus
Bor tillsammans med? - Mamma, Johnny & bror
Husdjur? - katten Svante
När är du född? - 11 januari 1995
När ska du sova ikväll? - Får se när ögonen faller igen på mig ;).
Duschat idag? - Nopp
Pussat någon idag? - No, not today
Vad har du ätit? - Ägg, stekt potatis & kooooooorv!
Dagens klädsel? - Jeans, v-ringad tröja + en kofta eftersom var det svinkallt :o.
Dagens bästa? - Lovisa
Dagens roligaste? - Emil B, helt klart!
Har du många vänner? - Jag har så jag klarar mig :).
Hur många har du kysst? - Orkar inte räkna just nu, men det är väl några stycken, typ.
Vem kramade du senast? - Lovisa
Hur många har varit otrogna mot dig? - Ingen vad jag vet om.
Har du pojk-/flickvän? - Nessch!
Vem pratade du med i telefon senast? - Åsa B-).
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Orkar inte kolla just nu!




HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - Ja.
Ångrat något? - Inte vad jag vet om.
Ljugit? - Tror icke det.
Svikit någon? - Inte som jag vet.
Haft sex? - Nepps
Gråtit? - Ohja!
Skrattat? - Absolut!
Slagits? Nej


10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Beror lite på. Evelina vet en hel del & Erik vet/visste en hel del. Fast på olika områden ;). HAHA.
vem är den roligaste av dina vänner? - Oj! Inte den blekaste aning faktiskt. Har rätt många roliga vänner...
vem är snyggast av dina vänner? - Alla!
vem är den du helst har filmkväll med?- Evelina
vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Orkar inte ta upp mobilen och kolla.
Vem ringde du senast? - Åsa
Vem sms:a till dig senast? - mamma
Vem sms:a du till senast? - mamma

KÄRLEK
Är du kär just nu? - Vet inte.
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Nej.
Har du ett förhållande? - Nej.
När går gränsen vid otrohet? - När man känner att man har gjort fel.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nej.
Är du romantisk? - Jag tror det..
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - I don't think soooo.
Är du svårflörtad? Nja, det tror jag inte x).
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ohja!
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Första riktiga pojkvän var Erik.
Hur länge höll det? - Typ sisådär 13-14 månader
Har du lekt med någons känslor? - Kanske ;).
Hur länge var ditt kortaste? Två veckor typ.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Singel just nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ohnej!
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag tror det. Ni får ta och fråga E ;).
Hur många har du varit kär i iår? - 1 riktigt kär & 1 lite halvkär, sådär.
Vem sov du senast bredvid ? - Typ, Erik x). Om det räknas i samma säng, annars Elin.
När fick du din första kyss? - KYSS: 31 februari 2009
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Inget jag lägger på minnet.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Har en tvillingbror, så nejtack.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat?- Dumpat mest, tror jag x).




Här kommer vinnaren av helgens blogg en gång till, sen kör vi igång med en ny tävling!
GRATTIS till dig, och har du inte besökt denna bedårande blogg än, så ska du göra det nu :)!
http://lailaaziz.blogg.se/
linda - en vimsig mamma
2010-11-08 @ 20:48:33
URL: http://holen666.blogg.se/

har ni redan börjat träna in för lucia? kram

linda - en vimsig mamma
2010-11-08 @ 21:40:08
URL: http://holen666.blogg.se/

oki =) trodde man började typ i slutet av nov eller början av dec med detta =) haha kram

linda - en vimsig mamma
2010-11-08 @ 21:55:09
URL: http://holen666.blogg.se/

oki då förstår jag...är det via skolan eller?kram

linda - en vimsig mamma
2010-11-08 @ 22:04:01
URL: http://holen666.blogg.se/

oki fan vad kul och vad mysigt att en by gör så =)kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0