tell me you love me.

Love me love, say that you love me.
Fool me fool me, oh how you do me.
Kiss me, kiss me. Say that you miss me.
Tell me what I wanna hear.
Tell me you love me.


Låten som spelas just nu. Härlig låt det där! Den förknippas med Evelina, åh vad jag saknar henne! Hoppas hon har det kanooon bra i Turkiet ♥

Idag har varit en bra dag faktiskt! Dock att mitt knä strulade var inte lika kul... Hoppas det håller imorgon!
När jag kom hem gick jag ut och rensade lite i blomlandet, haha! Har man för mycket fritid så ;)
Ikväll blir det lite plugg som gäller och imorgon är det sovmorgon! Ett stort plus för det.
Det blir också att ha "klassdag" eller vad man ska säga. Med Albäck, vi ska spela brännboll och lite annat smått och gott. Hoppas på en fin dag med fina människor.

Nu ska jag sätta punkt här och göra lite nytta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0