So tell me, why can't this be love?

Godkväll, kan man säga så? Klockan är 17.00 just nu, och det är då febern börjar stiga..
Hade 40 grader igår, så vi ville att vi skulle åka till akuten! Det behövde vi inte som tur var, efter att ha tagit en panodil så lugnade det sig. :)

Idag har jag försökt att ta det lugnt, men det har inte gått så bra ska jag säga er.. Har haft så otroligt tråkigt att jag började städa garderoben lite.. Haha!

Ikväll blir det väl att se Let's Dance & sen Solsidan! :D Om man bara hade haft sällskap.. Hoho.

Nu ska jag lyssna lite på musik och vänta på att mamma ska komma hem, är hungrig!! ^^

Puss på er, mina fina bloggläsare :)




Åh, ni fattar inte hur mycket jag saknar Kreta.. Känslan att vakna på morgonen och öppna altandörren och det bara blåser värme på en.. Jag tror jag flyttar dit (a'



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0