Jag hugger i sten, men jag tror att jag sakta börjar se en kontur.

Godkväll.
Har egentligen inget intressant att säga, så detta kommer bli ett kort och tråkigt inlägg.

Pallrade mig upp ur sägen idag, det var tungt! I alla fall... Dagen började med spanska & slutade med hemkunskap. Slapp & bra dag! Dock tänker jag vara hemma imorgon och torsdag.
Satt med Albin hem i bussen, det var trevligt ska jag säga er! :) Kvällen har spenderats mestadels här och i sängen där borta. ;)

Eftersom jag ska vara hemma imorgon hade jag tänkt att läsa massor om bloggdesign. Det är så tråkigt att fråga alla andra om de kan göra en design, därför ska jag lära mig själv ^^ Höhö.

Nu ska jag göra mig iordning för sängen, funderar på också att läsa lite so och kemi.

Som jag sa förrut, detta var ett väldigt oinressant inlägg, men ni får stå ut med det.
Sov sött ♥
anna
2010-03-24 @ 19:00:28
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

praoar inte du? ;o hih




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0