I'm out of my head, hopelessly devoted to you.

Godkväll kära läsare.

Dagen har varit relativt bra, men det finns ju dock de saker man kan ändra på.. :'@
Blääää..
Men ikväll ska jag ha roligt! Simon kom inte ikväll, så istället blir det gården med trevligt folk. Det kan man ju inte klaga på!
Vi ska också äta gott ikväll, blir älgkött,hasselbakspotatis & sås. Muuuuuuuums!

Imorgon hade jag tänkt göra lite spanska, och städa. Och sen är det ju Melodifestivals finalen!! :D Kommer du ihåg det nu Karin? ;) hahahahaha!

Justifasen, vi är lediga i treeeee dar nu! :D Studiedag på måndag, oj vilken bra helg.
Då kan man ju festa på söndag (h) höhö.. Nej, skoja bara.!

nej nu ska jag försöka hjälpa till lite med maten, så att jag så snabbt som möjligt kan åka till gården! :))

Slänger upp en bild på mig också.


Sådär ^^
louise jonsson <3
2010-03-14 @ 17:49:42
URL: http://love-me-as-iam.devote.se

fan va du ska vara söt kvinnan ;) kram på dej ;)

kairn
2010-03-15 @ 20:58:34
URL: http://palmfoto.blogg.se/

passa dig ungjäkel :@

(a)<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0