I can't face the world without you, no matter how I try.'

Hej där!

Dagen har varit bra, dock är jag liiiiiiite trött nu..!

Dagen började med syslöjd, som gick bra antar jag. Men får göra om halva min vante, igen! -.-
Efter det var det klassråd, lunch. Efter det hade vi också matte som inte gick bra alls idag. Hade ingen motivation till att räkna! Svenska, engelska hade vi också och sista lektionen var det idrott. Bip-test! Skönt att man slapp det (a' tss..

Satt med Albin hem idag, och guuuuuuud vad jag skrattade! Vi satt och sa massa citat från Edvin i full frys... Vilken "man" det är alltså! ;) Haha!

Vi har också varit på Willys och handlat inför helgen. Juste, har övat på min provlunch, och jag fick godkänt av bror min i alla fall, så jag hoppas det går bra!

Nu ska jag fixa lite med spanskan & hemkunskapen.

/ t.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0