Du springer aldirg ifatt, när jag väl är där.

Tjabba tjena igen! ;)

Hemkommen från gården för ett tag sen. Följde också med Evelina & Lovisa hem till Eve ett tag. Vi såg på solsidag & spelade spel. Sådana saker gör att kvällarna känns mindre jobbiga, och det hindrar mig från att tänka på dig. Bra va.....? ;/

Gården var i alla fall helt kanonbra, verkligen! Har skrattat maaaaassooooor ikväll. Och då gör det väl att man lever lite längre, eftersom ett gott skratt förlänger livet. Ho ho... :)

Nu ska jag gå och lägga mig, hade ja tänkt mig. Hade också tänkt se någon film, men jag har ju sett alla filmer att dom har blivit sååååå tråkiga! Någon som har samma problem som mig? ;p

Okej, nu ska jag säga godnatt. :) Puss






jag känner mig utnyttjad, så j*vla utnyttjad... :'/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0