Varje timma var minut, ingenting är längre som förut.

Varje timma, var minut
Jag ser ingen början, inget slut
Men din blick gör mig redo och klar
Varje fråga har blivit ett svar
Varje timma, var minut
Ingenting är längre som förut
Vill dela varje timma med dig
Och varje minut
Härlig låt, måste jag säga. Haha!


Inte så mycket att säga om dagen, sista syslöjdslektionen med Majvor, såååååååå skönt!

Sen grill & film kväll hos familjen Haag, alltid lika trevligt.
Nu blir det sägen för min del, även om man har sovmorgon imorgon, ett woho på det :)!
Tjah, somsagt. Godnatt :).


Fin bild (?) från konfirmationen. Fr v: Jag, min bror & Haagan.
anna
2010-06-03 @ 19:50:42
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

sv: den är ju sööt ju :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0