för mig finns ingen annan, nej för mig finns bara du...

om du såg dig som jag ser dig
visste hur du rör mig
att du alltid har en plats
för mig finns ingen annan,
nej för mig finns bara du.

Låten är bra, ska ni veta!

Åkte till sjön med ett gäng kompisar och kom hem för ett tag sen. Har varit en trevlig kväll med fint sällskap.
Dock kunde man ha skippat knotten & myggen! Det enda minuset.
Nu ska jag spraya mitt hår, så att det inte luktar sån där rök man har när man tar bort myggorna! Haha och sen ska jag lägga mig och se på någon film innan drömmarna tar över....♥

Slänger upp några bilder från dagarna som har gått också.
Enjoy!





Okej, bilderna tog en evighet att ladda upp, så nästan hela inlägget är inaktuellt, men tja vad gör det om hundra år.
Nu ska jag slänga mig i sängen och titta på en film! Vi hörs när vi hörs. Puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0