saknaden från dig, finns kvar i oss alla.



Lite dagens; Enkla blå jeans, en gul längre t-shirt som jag köpte i helgen. Halsbandet är dels från Glitter och hjärtat är gjutet av tenn. Klockan fick jag i konfirmationspresent :).


Ni får verkligen ursäkta för dålig uppdatering. Har liksom haft mycket annat för mig senaste tiden. Hoppas på att min blogglust kommer tillbaka snart och att min fritid börjar bli allt för tråkig. HAHA.
Imorgon är det tisdag, vilket innebär brännbollsdag och vattenlekar ( paddla kanot och hämta hinkar med vatten ) Tjiho, vad kul ;)! Ikväll ska jag bara ta det luuuuugnt! Vi hörs gott folk, puss.
Caroline
2010-06-07 @ 19:41:15
URL: http://caaroliinewaltersson.blogg.se/

vad vi ska kämpa imorgon ;) jag vill veerkligen inte! haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0