midsommar på öland, 2010


Första kvällen när vi kom dit, gick Angelica & jag ner till hamnen och tog lite kort. Otroligt vackra flickor, tycker ni inte det ^^? haha.


På torsdagseftermiddagen satte vi oss på baksidan och spelade lite kort. Vi passade också på att sola oss lite! Haha


Igår, alltså sista kvällen - åkte vi inte till Köpingsvik och där träffade vi ett par sköna grabbar :D.
Fr h: Joel,Elin,Linn,Annie,Angelica,Johan,Marcus & Richard.
Angelica & jag gick också och träffade fina Nässjö bor, hihih (a).


Puss på dig, fina vän ♥


Det första vi gjorde när vi kom till stugan, var att slänga oss i sängen. Blev kanske ingen bra bild, men är på väg att hoppa i alla fall ;D. HAHA


Vi träffade fina Axel på torsdagskvällen :)!


Och så en ego bild på mig också, såklart (y). Haha

Sådär, lite bilder från Öland. Kommer nog fler hipp som happ, när jag har tid :)! Börjar jobba imorgon så vi får se hur det blir.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0