jag vill känna att jag lever.

Det är nu som livet är mitt. Jag har fått en stund här på jorden
Och min längtan har fört mig hit. Det jag saknat och det jag fått

Det är ändå vägen jag valt. Min förtröstan långt bortom orden
Som har visat en liten bit. Av den himmel jag aldrig nått

Jag vill känna att jag lever. All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill. Jag vill känna att jag lever
Veta att jag räcker till

Låten som spelas just nu för tillfället. En fin men ändå sorgsen låt.
Påminner mig lite om mitt humör för kvällen, trött, nedstämd och still thinking.



Min dag har dock varit bra!
Var och sköt luftgevär med Filip förut, riktigt skoj måste jag säga!


Man ser så proffsig ut... HAHAHA.

Nu ska jag skära upp min kärleksmums som jag bakade för en stund sen. Ska också lägga i muffinsarna jag bakade i burkar och lägga in i frysen, SEN ska jag lägga mig i soffan och umgås med min fina mamma.
Blir nog som vanligt, att hon somnar och jag sitter ensam kvar. Hm, underhållande mamma? - Jodå, BIG TIME ;).



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0