jag står bakom dig, vad du än väljer och gör.



Jag vill inte ringa, eftersom du inte skulle svara.
Jag vill inte knacka på din dörr, eftersom du inte skulle öppna.
Jag vill inte säga att jag saknar dig, eftersom du inte skulle bry dig.
Jag vill inte verka svag, eftersom du är stark.
Men en sak jag kan säga är; jag älskar dig, du kommer alltid vara nummer ett.
Aldrig i mitt liv har jag mött en människa som har betytt så mycket som du och
jag lär aldrig göra det heller.

Du är min bästa vän, min allra bästa vän som jag litar på till hundra procent.
Jag har sagt att jag är din nu & föralltid, det är något jag inte kommer neka.
Jag ÄR din nu & föralltid, spelar ingen roll vad som händer och sker i fram-
tiden. jag älskar dig av hela mitt hjärta.♥
lisa
2010-06-09 @ 22:39:41
URL: http://liiisaaann.blogg.se/

gumman :')




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0