jag försöker inte vara någon jag inte är, du gav mig bara inte chansen att visa.

Jag skall lyssna och förstå
För trots all tomhet
trots det timglas som sliter i oss
Så ska vi hitta en väg ändå
Vi skall hitta en plats ändå
Hitta ett hem vi två


Låten som spelas just nu, får gåshud av den.

Har varit ute på speedway banan idag också, fast idag jobbade jag istället. Snäppet bättre än att bara kolla ^^.
Har varit kanonbra väder på förmiddagen men nu börjar det bli svart igen :o.

Träffade fina Emmy igår också det var väldigt trevligt, usch vad jag saknar henne ibland!
Ikväll ska jag inte göra någonting faktiskt. Bara ta det lugnt och njuta av sommarlovet. Har inte hunnit göra det så mycket nu faktiskt.. Haha. Har varit fullt upp!

Nu ska jag slänga mig i soffan eller sängen och se på film, får se vilket som lockar mest ;). HAHA.
Vi hörs.
Johanna ;)
2010-06-13 @ 17:12:50
URL: http://thestoryaboutagirl.blogg.se/

sv; jo min sommar komemr att bli kanon , hoppas jag :D (Y) <3

Johanna ;)
2010-06-14 @ 19:35:25
URL: http://thestoryaboutagirl.blogg.se/

sv; hihi a gör det ^^ :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0