I love you, goodbye.

Kärleken;
Har du hittat den rätta killen?-
Jag inser nu, att jag hade det..
Har du en kille just nu?- Nej.
Hur ska den rätta va?- Jag har tydligen inte hittat den än, får se vad jag säger när jag har hittat honom....
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig?- Ja.
På rumpan? Ja.
På brösten? Ja.
Kyssa dig på halsen? Ja.
Kyssa dig på munnen? Jadå!
Kyssa dig på kinden? Jao.
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? - "Vi" gjorde slut för cirka tre månader sen, efter att ha varit ihop i lite mer än ett år.
Vem var du ihop med senast? E r i k .

Skolan;
Går du i skolan? Inte just för tillfället, har sommarlov.
Har du någon gång skolkat?- Nej.
Har du varit i skolan idag?- Nej.

Annat;
Hur mår du just nu?  Just för tillfället mår jag inte så värst bra, eftersom jag gråter ;).
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Ja.
Har du piercat dig? Nej.
I så fall, vart? 

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? - Mammi.
Vem ringde dig senast? Mamma var det nog.
Vem sms:a till dig senast? - Mamma ;).
Vem sms:a du till senast? - Mamma ;).

Övrigt;
Är du hungrig just nu? Nej.
Vad är klockan nu? 22.09
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu?-
www.blogg.se

Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Idag.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - I fredags typ.

Musik;
Lyssnar du på musik just nu? - Ja!
I så fall, vilken låt för tillfället?
Lars Winnerbäck – Timglas
Vad gillar du för musik?- Almost everything.

Kläder;
Har du fler än 4 linnen? - Ja.
Har du fler än 3 jeans?- Visst det.
Har du fler än 5 tröjor? - Uja.
Har du någon märkes väska? - Ao.
Har du Resteröds-trosor? - Nej.
Har du en vit bh/topp? - Ja.
Har du en svart bh/topp? - Ja.
Har du märkes jeans? - Ja.
Har du märkes tröja? - Ja.
Var brukar du handla kläder? Där jag hittar!

Smink & Hår;
Använder du mascara? - Jao.
Andväder du Wax? - Nej.
Använder du kajal ? - Oftast.
Använder du hårspray? - Om jag gör ;)!
Använder du volymspray? - Nej.
Andänder du mousse? - Nä, kan hända ibland :p.
Använder du deodorant? - Ja ;p.
Använder du skiinspray? - Nej.
Använder du parfym? - Javisst.
Använder du ögonfransböjare? Sometimes.
Använder du täckstift? - Ja, oftast.
Använder du läppglans/läppstift? Läppglans ibland ;).
Andänder du foundation? - Ja, det händer ;).
Använder du rouge? - Ja.
Noppar du ögonbrynen? - Det händer.
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på hur håret är på morgonen ;).
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej.
Duschar du varje dag - Nästan.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nejnej.
Smörjer du in hela kroppen varje dag? - Ja.
Målar du naglarna? Det händer :).

blandat;
har du pojkvän/flickvän? - Nej.
har du hånglat med någon? - Ja.
har du kramat någon? - Jadå.
har du hatat någon? - Kan ha hänt, ja.
har du sagt "jag älskar dig" till någon? Ja.
har du varit kär? - Ja, det har jag..
är du kär nu? - Jag vet inte riktigt...
i vem? - Blandade personer på den fronten.
kan du vissla? - Jao, visst det.
äger du en dildo? - Nej.
äger du mer än 20 par string? Nejj.
äger du en mascara? - Ja.
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? Nej.
är du emo? - Nej.
är du brat? - Nej.
gillar du vältränade : Ja, det är alltid ett plus ;)!
gillar du nörd-killar som pluggar 24/7? - Inte nördar, men lite plugghästar är bra!
gillar du bad-boys? - Njae.
gillar du tjejer? - Som kompisar, ja.
är du bisexuell? - Nej.
har du över 10 bhar på dig just nu? - Javisst, säkert ;).
har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Ja.
kan du köra skoter? - Inte vad jag vet om.
kan du leka apa? - Kan, kan jag väl ;)..
är du brunett? - Nej. Eller halvt!
är du blond? -  Nej, är mittemellan blond & brunett.
har du haft svart hår/har du? - Nej.
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - Ja, jag tror det!
vad har du på dig för underkläder: Vita trosor & vit bh.
hur gammal var den senaste du hånglade med? 16.
vem hånglade du med senast? - Simon, typ ;).
vem pussade du senast? - Min fina kissemisse, Svante.
vem kramade du senast? Mamma måste det nog ha varit.
vad drack du senast? Jordgubbs cider ;).



Har gråtit floder till säsongsavslutnings avsnittet av Grey's nu, och tårarna tar inte slut... Vad är det för fel på mig?! Sitter här som desperat och lyssnar på sorgsen musik. Roligt liv? - Jodå, riktigt skoj...! -.-



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0