hiss & diss.

Tänkte då försöka mig på en sån där ni vet "hissning & dissning" nu. Haha, får se hur det slutar!



En dag som idag, när det är soligt, poolen är uppe och det är speedway på kvällen!
Midsommar helgen. Som verkligen var KANON!
Gamla bilder som man kan sitta och skratta till ni vet ;)! Bra att man får sig ett gott skratt ibland.
Att min bror var hemma idag ♥



Min träningsvärk eller vad jag nu har i baklåren efter jordgubbsplockningen igår!!
Trötthet...
MYGGOR





Okej, det gick ju rätt så bra med det där, får nog ta och göra det någon mer gång :)! Hähä

Nu drar jag på speedway, mycket roligt ska ni veta :)!

lisa
2010-06-29 @ 19:48:15
URL: http://liiisaaann.blogg.se/

Det är mysigt med julsånger (a)

Vad händer på fredag? :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0