what if.


bild från Beach Boys igår, viiiiiilken kväll det var! I lilla Målilla :). Helt sjukt.

Träffade mycket folk som man inte sett på länge, hur kul som helst ju!
Blev förfest i dungen (som vi brukar ha) när det händer något ute på banan, haha.

Sven-Ingvars var då förband till Beach Boys, dock tyckte jag att det skulle varit tvärtom eftersom Sven-Ingvars hade mer ös! Haha.
Ja och kvällen gick och så, med mycket skratt och närmare 400 bilder tagna, blir fina minnen!
När klockan började närma sig elva eller något, drog discot igång också. Deeeet var ös :)).

Kvällen slutade med ett par fina tryckare, nice. Har killparfyms doft på min tröja och det luktar inte liiite gott! Haha.

Nu hade jag tänkt ta mig ett dopp i poolen, det är sååååååå varmt just nu. Senare blir det att åka till mormor och baka bullar. Alltid trevligt att umgås med min söta mormor.
Puuuss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0