people changes.


Lite bilder från veckan & helgen typ.
Första bilden är nog från igår. Andra bilden är jag & Lisa igår.
Sista bilden är på mig & min fina tvillingbror. En av oss har inte tröttnat på jordgubbar, dock är jag brunare än honom p.g.a mitt jordgubbsplockande under tre veckor. Är stolt över brännan! HAHA.

Igår var jag lite med Louise, vi skulle fota men det spöregnade. Så det slutade med att vi satt och målade naglarna på varandra, myyys! Sen åkte jag till V-rum till Karin & Lisa och såg på film och badade på kvällen, fin fint! Var vakna till halv fem, vilket inte var så jättesmart eftersom jag nu är jättetrött, men vafan jag har sommarlov nu :D.

Hade tänkt se på film idag, köpte "Djävulen bär prada" bara för att den är bra, höhö.
Imorgon är det måndag, vilket betyder att mamma och jag börjar spara till våran resa nästa sommar, eller i höst. Vi har inte bestämt oss än. HAHA. Dock blir det nog hon som sparar mest! Haha..

Hm, har inget annat roligt att säga faktiskt. Hoppas ni har haft en fin helg. Puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0