oh, I miss every part of you.

låtarna som spelades under skrivandes stund, hittar du här.
Godkväll.


Tova är riktigt trött ikväll, vilket gör att det här inte blir ett långt inlägg! Ska nämligen lägga mig i sängen och fortsätta med mitt O.C tittande, wieh vad bra det är :')!

Ikväll har jag varit hos min farmor & farfar ett tag efter jobbet, pappa var där så vi grillade och sånt. Gick också ner till min faster & kusiner eftersom jag har fått en liten kusin, Casper. Oooooj vad söt han var, fast det går ju i släkten så det är ju faktiskt inte så konstigt, haha!
Vi åt jordgubbar ( och nej, jag har inte fått nog av dom. Än ) och pratade.

Nu är jag hemma igen, vilket är väldigt skönt. Ska bli härligt att få lägga sig i sängen sen om en stund, är trött i hela kroppen..

Okej, känns som att jag inte kommer någonstans med det här inlägget, bara onödiga saker. Så därför ska jag skriva några rader till och sen sätta punkt.

Imorgon åker jag till O-hamn och går på bio, tjiho vad kul!
Hm, nej nu sätter jag punkt här och går till sängen. Godnatt kära vänner.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0