I'm standing where you left me.

Tjollahopp!
Blev minigolf ikväll, eftersom mamma tyckte så synd om mig att jag skulle behöva vara hemma, så hon drog med mig på minigolf, Ebba följde också med :)! Blev lite springandes på Karlssons också, hårspännen och film, alltid välbehövligt! Vetifasen vart alla mina hårspännen tar vägen... HAHA.

Nu är jag så sjukt trött ska ni veta, eftersom jag har varit igång sen klockan fem idag, inte dåååååligt ju ;)!
Så nu blir det att kolla film och försöka ta det lugnt, det är en jobbdag imorgon också. Inte fullt så jobbigt, nu är man ju igång lite mer!

Nej, ska inte uppehålla er mer, med mitt tjaffs eller något sånt typ :P.
Godnatt!





lite inblickar av filmen, här ska det skrattas ikväll! Tjihooooo.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0