i wanna feel like the first time.

Tjenare folket!

Måste säga att Lars Winnerbäck igår var, ja jag kan inte ens beskriva det... Vilken upplevelse, vilken man, vilka låtar <3. Han började sjunga min favoritlåt, som jag nääästan börjar gråta till på skiva liksom, fatta då hur jag reagerade live?! Jo, jag börjar storgråta... Tårarna bara rann! Haha....

Vädret kunde varit bättre, men egentligen vad gör det? Nästa år kör vi igen, heeelt klart :D.

Hann bara hem igår och sen iväg idag på morgonen. Sitter just nu vid en stuga vid havet med datorn i knät ute i solen. Har verkligen saknat värmen..

Helgen hos pappa har varit bra, i lördags åkte jag till Karin & Lisa på Öland och vi träffade lite folk, väldigt trevligt!

Hoppas ni har haft en bra helg, dela gärna med er ;). Höhö.
Ikväll blir det grillning och imorgon håller vi tummarna för fint väder, så vi kan ta båten ut till någon ö och sola och baaada!

Puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0