I don't wanna be without you, babe.

Rubriken kommer från den här låten, klicka där så får du lyssna. Mycket bra är den!


Kvällen är ung? Nä, inte för mig iallafall! Klockan är tio i elva och Tova är trött och det har hon varit ett tag nu.
Blev rätt sent inatt, kunde inte sova?! Varmt och jobbigt.. Tror dock inte den här kvällen kommer vara densamma.

Hoppas att vädret blir bättre imorgon, för den här dagen har varit (rent ut sagt) förjävlig! Inte något att göra alls, som tur var ringde Louise och räddade mig så vi åkte ut där vi IKEA och kollade lite kläder. Hittade en BH bara, nöjd!

Har haft besök ikväll av Jonas och hans flickvän Sara. Mycket trevligt faktiskt :)!

Nej hörrni, kära läsare. Ska jag ta och fixa mig för sängen och sedan försöka sova.
Puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0