.

Visste du att..

att jag vill ha - fredag eftermiddag, eftersom jag då får ett välförtjänt sommarlov.
att min senaste kyss -Iinte lika trevligt som jag hoppats på.
att jag lyssnar mest på - Lars Winnerbäck.
att jag pratar - När jag är riktigt trött kan jag inte riktigt hålla munnen stängd.
att jag inte gillar - Falska personer.
att min första riktiga kyss - Var den mest efterlängtade och perfekta kyssen.
att jag avskyr när folk snackar - Om andra bakom ryggen.
att kärlek är - Det mest sorgligaste men finaste som finns.
att jag gillar att - Bli uppskattad.
att jag alltid kommer att vara - Klumpig och social ;).
att jag är hemligt förälskad i - HAHA, finns nog en hemlig kärlek i oss alla, tänker dock inte avslöja min.
att sist jag grät var - I lördags.
att min mobiltelefon är - Precis framför mig på skrivbordet.
att när jag vaknar på morgonen - Stänger jag av väckarklockan.
att innan jag går och lägger mig - Fixar iordning i rummet och sängen.
att idag har jag - Jobbat sen sex.
att jag just nu tänker på - Hur jag ska svara på den här frågan.
att i kväll ska jag - Ta det lugnt och sova.
att i morgon kommer jag - Jobba och sen ta det lugnt och njuta av att jag har sommarlov!
att jag hoppas - Att det kommer bli ett bättre år nu än det har varit.

Har du:
Någon som förstår dig? Ja.
Någon som du saknar? Mm..
Någon som du hatar? Nej.
Vem kramade dig senast? Mamma!
Vem pussade dig senast? Kan ha varit "Fredrik från Arboga". HAHA
Vem ringde dig senast? Pappa 
Vem ringde du senast? Mamma eller pappa.
Vem var hemma hos dig senast? Erik & Conny.
Vem var du hemma hos senast? Mormor.
Har du några kärleksproblem? Nja, inte så värst.
Har du pratat med någon idag? OHJA!
Har du gråtit idag? Nepps.
Har du skrattat idag? Ja, det har jag!

Jag:
Är singel? Yes.
Svär ofta? Nja, inte så.
Sjunger i duschen? Beror på vilket humör jag är på.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nja, beror på!
Skrattar åt dina egna skämt? Om dom är roliga (h).
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Nej, tror inte det.

Har du:
piercingar? I öronen.
Syskon? Yes, en tvillingbror. 
Jobb? Tills imorgon, ja.
För många vänner? Nej, det tycker jag inte.
Rymt hemifrån? Nej.
Färgat håret? Noepp.
Bra självförtroende? Jadå :).
Sagt "jag älskar dig" till någon? Mm.
Varit kär? Jo då, det har jag verkligen.
Gjort något olagligt? Tror så.
Somnat i skolan? Neje!
Brutit ett ben? Nej.
Tappat bort mig i min hemstad? Nejnej.
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Kan ha hänt (a).
Smugit ut utan lov? Nej.
En hemlighet som ingen annan vet? Kan inte komma på någon nu, men det har jag säkert.
Sovit en hel dag? Nej, men nästan ^^.
Somnat gråtande? Japp..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej.
Blivit generad inför folk? Ja, tror så.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Aomen!
Ätit musslor? Nesh.
Varit på en festival? Jao.
Haft ett förhållande i under en månad? Ohja.
Blivit kallad player? Nepp.
Färgat ditt hår svart? NEJ!

Vad:
Längtar du till mest just nu? Imorgon och onsdag, då jag åker till Käälmäääär.
Ska du göra i helgen? Mest ta det lugnt och måla.
Har du för kläder på dig? Adidas shorts, ett gult linne. Underkläder.
Gjorde du igår? Jobbade.
Ska du göra i sommar? Vänta på att få börja nian ;).
Åt du senast? En jordgubbe!
Har du för mobil? Sony Ericsson W910i
Vad köpte du senast? Dextro tabletter.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Svimmat?! Nej, men typ sprungit därifrån och skrikit.


Vem/vilka:
Slog du senast? Oj, absolut ingen aning :s.
Fick du sms från senast? Oscar.
Pratade du med? Mammsi.
Skulle du kunna göra allt för? "Love of my life", familjen.
Var du med senast av det motsatta könet? Victor & Jack.
Kan du lita på mest? Mamma, helt klart.
Vet mest om dig? Mamma.
Sov du tillsammans med senast? Typ, Erik måste det nog ha varit. För ca ett halvår sen.

Allmänt:
Har du pussat en groda? Nesh.
Kan du hjula? Haha, nej!
Biter du på naglarna? Försöker att inte göra det.
Är du EMO? Noepp.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara till framtiden och köpa något jag verkligen vill ha.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Nej, har sån höjdskräck!
Har du sjungit inför publik? Aomen!
Följer du mode? Nä.
Är du hungrig? Lite just nu, ja!
Är du blyg? Nepp.



Lite sådär, bara för att jag har tråkigt.
Idag tog jag ledigt på eftermiddagen eftersom jag mååååste vila upp mitt knä om jag ska orka imorgon.

Hm, borde egentligen inte sitta ute, det är väldigt fint väder ute ska jag säga er.
Jo, jag borde gå ut istället. Puss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0