'cause we belong together.


Me, today.
Bilden är lite dålig, eftersom den är tagen med digitalkameran men jag orkar inte bry mig just nu :p!

Idag var siiista dagen och vi slutade redan halv nio. Kändes inte lite nice faktiskt. Lönen är hämtad i eftermiddag också, känns skönt att ha allt gjort och avslutat. Kommer nog inte tillbaka till jordgubbsplockningen nästa år, haha.

Fint väder har vi just nu, så här på kvällkvisten.. Mys!
Imorgon ska jag måla lite på huset och sånt, arbetsnarkoman?! Jodå ;). Svårt att sitta still. HAHA.

Vill ni höra en rolig låt på danska? Klicka då här, så får ni höra! Haha.

Nu ska jag nog sätta mig lite ute i det vackra vädret och filosofera (Eller i stil med det). Eller helt enkelt lata mig och njuta av mitt nu VÄLFÖRTJÄNTA sommarlov. Ååååååh, vad skönt :). Puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0