Today's not a good day.'

Hejsan hoppsan bloggen & bloggläsare.
Skolan idag var helt okej för min del, matte,teknik,fysik,so & engelska. Gick någorlunda snabbt i alla fall!
Annars hände det i alls för mycket, faktiskt..

Ikväll ska vi åka och lämna bror, och då får jag också min kameraväska & minneskort så att jag äntligen kan fota :D Och oj vad jag ska fota, mums!! ^^ Man kanske skulle gå på bandy ikväll? Vad tycker Ni? :)
Det vore väldigt kul, fast också väldigt kallt att stå där ute vid isen... Men sånt får man väl stå ut med, det är ju så jäkla kul med bandy! Om mamma ska gå, följer jag nog med :D hihi

Imorgon kanske det blir Lollo, vi får se! Och på kvällen ska jag träffa Min älskling, jag saknar honom sjukt mycket ♥

Sen på söndag blir det kyrkan för min del, var ett tag sen nu... Och nu är det inte många gånger kvar heller, woho!

jag har tagit bild på dagens outfit idag på morgonen, men har verkligen ingen lust att lägga över bilderna från kameran till datorn Just Nu! Kanske kommer ikväll eller inte alls, hah!

nej nu ska jag börja göra mig iordning, vi ska snart åka och lämna min kära tvillingbror..
Puss!





JOSSAN
2010-01-15 @ 16:14:12
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Aa:) vi är 16 och 18.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0