test

Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut? - ohja, massa grejer!

Höll du några av dina nyår löften? – jag gav inga förra året ^^

Blev några av dina vänner föräldrar iår? – inte vad jag kommer ihåg faktiskt, men det finns säkert någon ;s

Dog någon som stod dig nära? – nej

Vilka länder besökte du? – grekland(kreta)

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha 2010? – inte vad jag kommer på nu, faktiskt!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? – 27/1,♥  & 31/12

Vad var din störta framgång år 2009? – jadu, det var väl att det så jäkla bra i skolan!

Vad var ditt störta misstag år 2009? – att jag har förlorat så många kompisar..

Har du varit sjuk eller skadat dig? – jag stukade knät i januari, detni ;)

Bästa köpet? – oj, det finns nog mycket!

Vad spenderade du mest pengar på? – måste nog säga kläder. Erik la jag nog mycket på också ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad? – Ohja! eller snarare "någon" och det var min älskling ;*

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009? – Stamp on the ground(nyår 2009)
Om du lämnade mig nu ( Eriks & min låt.) och sen fredagslåten och pokerface, och så finns det säkert hundratals till!

Var du gladare eller ledsnare år 2009 jämfört med tidigare år? . jag var nog gladare! men det fanns nog stunder då jag också var ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer? – oj, jag vet inte riktigt.. ;s låtit löjliga saker vara! varit snällare mot nära & kära.

Mindre? – inte tjaffsat så mycket om småsaker

Hur tillbringade du julen? – morgonen var hos E, & sedan hemma. Under dagen hann vi åka till farmor & farfar. och på kvällen blev det en sväng till kusinerna och kyrkan!

Blev du kär iår? – OM JAG BLEV!

Favoritprogram på tv? – ULLARED (Y)

Favorit film? – måste nog säga Twilight filmerna, och Dag-Otto! ;)

Bästa boken du läste? – Oj, kommer inte ens ihåg vad jag har läst ;s

Största musikaliska upptäckten? – det vet jag inte riktigt. Erik Grönwall & Gabriel Brandes, eller vad säger du Anna? ;) Wiiith yooouu! ♥

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Björn gustafsson och att bli tillsammans med erik( shhhhh )

Något du inte fick? – vet jag inte :s

Vad gjorde du på din födelsedag år 2009? – firade med min finaste familj & släkt!

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år mycket bättre? – det finns nog något, men inget jag kommer på nu. :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? – min stil, helt klart!

Vad fick dig att må bra? – familj,vänner. och världens finaste pojkvän har gjort vääääldigt mycket!
Länsman var också riiktigt bra. Sörvik & Kreta slår mycket!

Vilken kändis var du mest sugen på år 2009? – ingen speciell, om man kan kalla erik för kändis så säger jag honom ;* Någon annan har jag inte varit sugen på!

någon du förlorade? - oj.. Min Ida....:'(

Vem har stått dig närmast år 2009? - ERIK,LOUISE,EVELINA,LOVISA,LISA ♥

De bästa nya människorna du träffade? - Erik!! <3  Petsson har jag ju också träffat nu år 2009. Emma & Robert har man ju lärt känna bra också! =)

anna
2010-01-01 @ 23:59:28
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

haha, matsalen asså ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0